همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

۱۱

همینه که هست نازنینم :)

یازده سالگیت مبارکم باشه! ♡__♡

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 19:59

عععععع رفتم سال نود نگاه کردم کامنتم دیدم !! یذره بودی ۱۱ سال خیلیهههه

آره دادا ۱۲ سالم بود اینجا رو درست کردم
و تو قدیمی‌‌ترین رفیق وبلاگیم هستی که هنوز در ارتباطیم

لیمو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:25 https://lemonn.blogsky.com/

تبریک میگم. خیلی قشنگه که نگهش داشتی

مچکررررم لیمو

Erfan دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:44

اول راهنمایی بودم موبایل نداشتم میرفتم کافینت میومدم اینجا رو چک میکردم! چنروز پیشا لیسانسمو گرفتم!
بزرگ شدیم .عجیبه نمیشه از چک کردن مطالب اینجا و قلم شما دل کند به من حس یه تایم استراحت روحی وسط این هیاهوی زندگی میده.
یه حس خاصی دارم انگار بغض کردم . ازت میخوام همیشه اینجا رو پابرجا نگه داری برامون مریم عزیز

از اول راهنمایی تا لیسانس‌ :)))
چقد برام جذابه داشتن مخاطبی با این قدمت و چنین نگاهی به نوشته‌هام
دمت گرم عرفان جان، خیلی حس خوبی از کامنتات میگیرم

پروفسور دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 23:43 https://otagham.blogsky.com/

به! به! مبارکه!
انصافا توی فضای مجازی، وبلاگ یه چیز دیگه است!

مررررسی عزیزدلم
آره وبلاگ عالیهههه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد