همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

امروز

امروز گریه کردم برای هم‌وطنام که داریم میجنگیم برای حقوق اولیه

امروز گریه کردم برای ارتش و نون خورایی که جلوی مردم این خاک وایسادن

امروز گریه کردم برای مهساها و دختران سرزمینم که از روز اول با محدودیت متولد شدیم

امروز گریه کردم برای زنان عرزشی که هنوز نفهمیدن که سیستم بهشون به چشم ماشین جوجه‌کشی نگاه میکنه و هنوز پر قدرت میگن جانم فدای...

امروز گریه کردم برای جوونیمون که هر لحظه‌ش داره با دغدغه هایی که برای یک دنیا بی معنیه دست و پنجه نرم میکنه

امروز گریه کردم برای عرزشی‌ای که استوری برای این نظام میذاره و متاسفانه فامیلیش باهام یکیه

امروز گریه کردم وقتی اخبار صدا و سیما رو دیدم

امروز گریه کردم برای خانواده‌ام که انقد از اول زندگیشون از این نظام کشیدن و چشمشون ترسیده که نمیذارن منم برم بیرون و برای حقم بجنگم

امروز گریه کردم برای اینترنتی که همین یه ربع پیش قطع شد و نتونستم دیگه به هشتگ زدن ادامه بدم

امروز گریه کردم برای اون لحظاتی که فقط ۱۸ سالم بود و بذر ترس رو توی وزرا تو دلم کاشتن

امروز گریه کردم برای اینکه دوست پسر سربازم که بعد از یک ماه اومده تهران رو نمیتونم ببینم

امروز گریه کردم برای این حجم از فشار و خشمی که توی وجودم تار تنیده و لحظه شماری میکنم برای اون لحظه ای که این خاک آزاد بشه و برم تف کنم تو صورت تک تک اونایی که جوونیم رو ازم گرفتن

امروز گریه کردم برای اون انرژی خوبی که تا همین یک هفته پیش برای مسیر زندگیم داشتم و الان حتی نمیتونم دو دقیقه به این زندانی که توش گیر کردیم فکر نکنم

امروز گریه کردم برای شروع فصلی که عاشقش هستم اما حتی تا همین لحظه از یادم رفته بود که پاییز اومده

امروز گریه کردم و سیگار کشیدم...امروز از ته دلم خدا رو صدا میزنم و میخوام که ریشه ی این کفار رو از بیخ بسوزونه  

نظرات 7 + ارسال نظر
جمعه 1 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 17:06

تراویس بیکل جمعه 1 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 17:37 https://travisbickle1.blogsky.com/

به کیرم

ببین دو-سه تا از پستای وبلاگتو خوندم و کاملا متوجه حال و احوالت شدم
اوکی شما به هر جات که دلت میخواد
:)))

تراویس بیکل جمعه 1 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 21:42 https://travisbickle1.blogsky.com/

مرسی که به وبلاگم سر زدی

لیمو شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:56

خیلی ناراحتم خیلی زیاد طوریکه چشمام توی کاسه سرم درد گرفته. چندبار باید ببینیم جوونها از بین میرن؟؟
+عه این بنده خدا اینجا هم هست که. من هم وبلاگش رو چندباری خوندم اما نظر نذاشته بودم، فقط متوجه نمیشم چرا با فحش؟!صحبت میکنه کلا.

نمیدونم والا
از این آدما تا حالا از نزدیکم دیدم ولی خیلی برام قابل درک نیستن

بهزاد شنبه 2 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:45

گریه نکن اخبار اینا جعلیه و برای از بردن روحیه س. سوتی هاشون بچه ها گرفتن

دادا واسه جهل و بی‌شرف بودنشون گریه کردم
خدا وکیلی ورق که برگرده چجوری با این حجم خشم و کینه ای که مردم نسبت بهشون دارن میخوان زندگی کنن؟!

Mamazi چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:07

این روزا اگه کسی گریه نکنه برای این اوضاع عجیبه

دلم روشنه به روزایی که جای همه‌ی این گریه‌ها، بخندیم...

Me چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 18:28 http://Www.khaterateman95.blogfa.com

دختر عمو اسگول من که دیروز منو از اینستاش ریمو کرد
منم اونو ریمو کردم-_- خب اسگوله پلشت تو اونهمه گوه خوردی من کاریت داشتم حالا دو تا استوری بهت خوش نیومد؟ برو که برنگردی-_-
کسی که این کشتو کشتار رو ببینه همچنان حمایت کنه باید از همین نظام فاسد بخوره تا بفهمه چی به چیه

واقعا بهار برام عجیبه که هنوزم کسایی هستن که طرفدار اینا هستن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد