همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

له شدگی

انگار تو یه نبرد خونین به سر میبرم، خسته و کوفته

با یه روح غرق...میون امیدهای زنده شده توی دلم و اخبار وحشتناک!

از نسل سردرگمی هستم که به اندازه‌ی یه دهه هشتادی معترضه و به اندازه ی دهه هفتاد و شصت بوته ی ترس توی دلم ریشه داره

چینی دلم با هر کلمه میشکنه!

ذهن خیالبافم با هر اتفاق، پر میکشه به سمت آزادی و میرقصه

این روزا خون توی رگام برای این خاک و آدماش میجوشه

چشمام خون گریه میکنن و گوشام سوت میکشن

کجاست اون آرامشی که همین سه هفته پیش توی مشتم بود و پر قدرت توی مسیرم قدم برمیداشتم؟!

این دنیا یه روز خوش به من و هم نسلام بدهکاره...

نظرات 2 + ارسال نظر
ریمل سورمه ای دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 23:30 https://rimelesormeyi.blogsky.com/

یک روز نه یک عمر خوش بدهکاره بهمون

گل گفتی...

لیمو سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:12

حس میکنم وسط یه ویرونه ام، دستم به هیچ کاری نمیره حتی نمیتونم کتاب بخونم یا فیلم ببینم که تسکین باشه.

خیلی روزای عجیبی رو داریم میگذرونیم
از ته دل امیدوارم و ایمان دارم که بعد از این روزا، قراره حسابی روزای خوبی داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد