همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

توسعه فردی

تقریبا یک ماه (دقیق بخوام بگم ۲۸ روز) میشه که استارت برنامه توسعه فردی رو با همکارم توحید زدیم

البته که هنوز به برنامه ریزی دست پیدا نکردیم و در حال شناخت بیشتر خودم و علایقم هستیم!

احتمالا از هفته ی دیگه برنامه شروع میشه

الان حال نسبتا طبیعی‌ای دارم از این جهت که ترسیدم!

تو این مدت شروع کردیم به شناسایی چیزایی که باعث میشن به خودم احترام نذارم که در مورد یه سریاش فقط کافی بود ازشون مطلع بشم :)

و در نهایت دلیل اصلی "خود کم بینی" بود!

هنوزم دارم یه سری موارد رو شناسایی میکنم که گویا در نهایت همشون برمیگرده به همون خود کم بینی :/

هدف اصلیم شد همون گرافیک!

دوتا سرگرمی هم انتخاب کردم که شد موسیقی و شنا

و نیازمندی‌هایی هم هستن که الان اولین اولویتش زبانه

امروز توحید گفت که برای همه‌ی اینا باید استاد داشته باشم و در کمال تعجب دچار ترس شدم!

اصن هیچ باوری به خودم ندارم انگار :)))

هووووف!

چرا من هروقت که حالم خوب نیست میام اینجا مینویسم؟!

انگار نه انگار که تا همین دیروز کلی انگیزه داشتم و حالا الان هر چی که به عملی کردنشون نزدیک میشم، بیشتر پشمام میریزه

بسه مریم...برو بخواب!

نظرات 3 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 15:40

آفرین

تچکررر

الف چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 23:35

منم هر وقت حالم خوب نیست میام اینجا اینارو میخونم

ینی الان حالت خوب نیست رها؟
فدایی هم که زیاد گوش میدی :)))
به اسم خودت کامنت بذار...!

حامد سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:58

نه خوبم نه بد ،، تو راحت خودتو میفهمی و بیان میکنی ولی من برام سخته ، بعضی وقتا حرفات کمک میکنه بفهمم چمه .

با خودت بیشتر صادق باش
راجب چیزایی شروع کن به صحبت کردن که برات سخت هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد