همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

...! ...!

یه وقتایی عمیقا دوست دارم بمیرم

نظرات 4 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 23:14 https://travisbickle1.blogsky.com/

اصلا این حرف رو نزن نازنین.تو به این خوبی و ماهی.هر وقت فکرای بد توی سرت اومد یادت نره که من دوستت دارم

مچکرم واسه حرفای مثبتت :)

لیمو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:29

خوبی مریم جان؟
آخرین باری که ازت خبر داشتم خیلی هدفمند بودی. امیدوارم دوباره همونطور قوی باشی. کمکی از من برمیاد؟

آره لیمویی خوبم الان
هنوزم هدفمندم، فقط گاهی انرژیم ته میکشه و میام اینجا غر میزنم
همین که انقد با معرفتی و میای اینجا، کلی حس خوب بهم میده

...! ...! یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 19:02

یه وقتایی عمیقا دوست دارم برم یا سیاره دیگه
:(:

مثلا زحل :)))

۰۰۰!..! پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 13:14

اورانوس :))

کیستی تو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد